Tuesday, February 21, 2012

Blog nagrada + mali giveaway:)


Dobila sam svoju prvu blog nagradu! :) Zahvaljujem se puno Nani na tome! Ako sam dobro razumela, pravila mi nalažu da napišem sedam svari o sebi i prosledim nagradu na petnaest blogova.  Kada je u pitanju prvi zadatak, par minuta sam razmišljala šta bih to mogla da napišem jer nekako mi je uvek najteže da pišem o sebi. Na kraju sam se našla u problemu kako sve da skratim na samo sedam činjenica:)



Dakle, da se malo upoznamo, ovako...
  • Bavim se zumbom već tri godine i toliko mi se uvukla pod kožu da počinjem da izvodim zumba pokrete čim čujem neki ritam:) 
  • Luda sam za životinjama i obećala sam sebi da ću jednoga dana kada budem svoj čovek u stanu imati jednu sobu u kojoj će stanovati jedan hrčak, jedan pas, jedna mačka i jedna činčila.

  • Ne volim nepravdu, cigare i ustaljena pravila.
  • Na ideju o blogu došla sam kada sam posle prve i jedine odigrane igre u životu – bila izvučena i dobila nagradu!
  • Jedna velika opsesija su mi lakovi za nokte, a sređivanje noktiju me opušta i uživam u tome. Međutim kada je sušenje u pitanju uopšte nemam strpljenja.

  • Volim da crtam mada sam u zadnje vreme zapostavila tu zanimaciju zbog obaveza. Ko god uđe u moju sobu, odmah se susreće sa mojim kreativnim delom preko celog  zida.
  • Uvek mi fali pet minuta za spremanje kada treba negde da krenem.


  Nagradicu prosledjujem sledećim blogovima:

I naravno kakav bi to bio post bez nagradne igre:) Kod lepidopterie na blogu možete da osvojite sve ove lakiće sa slike. Igra traje do 26.02 a za učestvovanje kliknite ovde.


Toliko za danas, svratite i sutra jer vaš čekaju nove nagradice:)smiles 

19 comments:

  1. joj draga, hvala na nagradici, divna si <3

    i tebi cestitke, stvarno se beskrajno trudis da nam dojavis o nagradnim igrama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, zasluzila si! Volim tvoj blog i radujem se sto cemo saznati neke zanimljivosti o tebi;)

      Delete
  2. Hvalaaaaaa! :* Ali kad bi neko mogao da mi pojasni sta je zapravo Blog award i sta ja treba sad da uradim, nista mi nije jasno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe puno pitas:D Radis isto sto i ja, dakle napises od koga si dobila nagradicu, navedes 15 dragih blogova kojima je prosledjujes i napises 7 cinjenica o sebi. I stavis nagrade u sidebar. To jos nisam uradila jer sam na poslu, ali uradicu:D
      Mislim da pravila u stvari nisu bas takva ali ja sam pratila sta je radila devojka koja mi je prosledila nagradu. Eto nadam se da sam pomogla:)

      Delete
  3. aaaaaaaaaaaaaa :)
    hvala draga :)) bas si me obradovala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok nema drugih nagrada, dobre su i ove digitalne;) Nema na cemu:):*

      Delete
  4. Cestitam Anja na tebe i na site na koi im ja prosleduvas nagradata i milo mi e sto doznav nesto povece za tebe :)

    ReplyDelete
  5. hvala Anja...videla sam komentar i dotrcala da vidim post!!!
    joj,nadam se da cu skapirati sta da radimo...sva sam pogubljena...
    dobila sam jos jednu ovu nagradicu i sad ne znam ni gde ni sta...
    kuckam cim budem imala vremena o ovome...
    hvala ti i bas mi je drago da me pratis...
    :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma opusteno zene, samo napravite ovako kao ja i bice super:)

      Delete
  6. Aaaaaa kako si me obradovala i odusevila, hvala ti draga! (iako nemam pojma sta da radim sad! :) )

    Ti si svoju itekako zasluzila! klapklapklap!

    ReplyDelete
  7. Hvala sto si se setila mene...;)))Mnogo mi znaci to,i sto se moj blog pominje,zaista me cini srecnom...Hvala jos jednom...:****

    ReplyDelete
  8. Draga hvala ti punooooooo, bas mi je drago da sam se nasla na tvojoj listi. :) I cestitam na nagradi, zasluzila si. ;)

    ReplyDelete
  9. o baš lijepo iznenađenje, hvala ti!

    ReplyDelete
  10. Jaooo draga hvala puuuno :) Baš si mi ulepšala veče, da znaš :*
    I sviđaju mi se ove stvari o tebi.

    ReplyDelete
  11. Hvala sto si se setila mene <3
    bas si me obradovala <3

    ReplyDelete