Wednesday, February 1, 2012

Zara & Marc Jacobs Giveaway

Ljudi, hvala vam od srca što u tolikom broju pratite Facebook stranicu, ja sam srećna kao malo dete:) Obratite pažnju i na sidebar, tu se igrice svakodnevno smenjuju i ubacuju se nove, bar se trudim da bude tako ako me obaveze ne spreče. Čini mi se da bi bilo nekako previše da sve to strpam u jedan post. Naravno tu je i Twitter gde se objavljuje sve ono sa Facebook-a i bloga tako me možete pratiti i tamo ako vam je lakše:) Danas opet birate poklon i to odlučujete između tri Zara i jedne Marc Jacobs haljine!


  • Naziv giveaway-a: Zara& Marc Jacobs Giveaway
  • Broj dobitnika: 4
  • Šta dobijate: haljinu
  • Od vas se zahteva da: pratite Facebook stranicu bloga, zatim pratite blog preko Bloglovin'-a i Google Friend Connect-a. Ostavite komentar sa imenom i e-mailom.
  • Datum završetka: nije naznačen – ili ga ja ne vidim:)
 
Za učestvovanje kliknite na naziv nagradne igre! Srećno: )

No comments:

Post a Comment