Thursday, February 23, 2012

One more dress giveaway!:) (27/02/2012)

Sećam se da je jedna od prvih nagradnih igara, pre nekoliko meseci kada je pokrenut ovaj blog, bila slična ovoj. U pitanju je bila svečana maturska haljina. Zato nisam mogla da odolim i preskočim je :) Ovog puta dobitnica sama bira haljinu, neke od njih bi mogle da posluže i kao venčanice, pa kome treba... :D Na slikama su neke od haljina koje su se meni najviše svidele.




  • Broj dobitnika: 1
  • Šta dobijate: jednu haljinu sa sajta promdressesale.com po vašem izboru
  • Od vas se zahteva: da se registujete na sajtu www.promdressesale.com, pratite blog na Bloglovin'-u, ostavite komentar sa svojim imenom i e-mail adresom.
  • Datum završetka: 27.02.2012
 
Za učestvovanje kliknite na naziv nagradne igre! Srećno: )

7 comments:

  1. I blog je odlican!
    Sanja, sanja.jaksic25@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Draga,imaš kod mene još jednu nagradu ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Istu ovakvu haljinu kao na slici sam nosila na maturi(prije negkoliko godina). Kada sam je vidjela znala sam da je moram imati i pošto je nisam mogla naći na nettu dala sam je sašiti. Sjajna je :D

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete